Můj den na talíři / What i eat all day ♥

10:36



Ahoj všem!
Vítám vás zpět na mém blogu u dalšího článku. Dnes jsem si pro vás připravila téma můj den na talíři. Podobný kontent sleduji v podobě youtube videí už hodně dlouho a hrozně mě baví! Takže jsem se rozhodla ho zpracovat takto v písemné podobě tady na blog. Pokud někdo z vás sleduje můj instagram určitě jste si mohli všimout, že se zaměřuji na zdravý životní styl.Pokud by vás zajímal nějaky recept určitě mi můžete dát dolů do komentářů vědět a já vám o něm ráda zpracuji nějaký samostatný článek.Teď už to , ale nebudu dále obkecávat a vrhneme se rovnou na to"!!


Snídaně / Špaldové wafle s banánem !

Co se týče snídaní vetšinou mám chuť pokaždé na něco jiného. Tentokrát jsem měla chuť na něco sladkého takže jsem se rozhodla pro wafle. Na pinterestu jsem si našla recept na špaldové wafle s banánem a javorovým sirupem ! Pokud ještě někdo pinterest nezná což si myslím, že v dnešní době zná úplně každý, ale přeci. Určitě se tam podívejte já hledám recepty převážně tam. Nahoru na hotové wafle jsem si dala banán, kousek hořké čokolády, kokos a to hlavní potřela jsem si je jahodovým proteinovým jogurtem z lidlu"! 

Oběd / Zeleninové karbanátky z červené čočky !

Na oběd jsem si dnes připravila karbanátky z červené čočky s bramborovou kaší , domácí tatarkou a zeleninou. I když mám ráda maso do svého jídelníčku často zařazuji i hodně takových jídel. Tyto karbanátky jsou navíc opravdu rychlé a hrozně dobré! Hodně často dělám i cuketové, nebo také mrkvové! Se zeleninou se toho dá vymyslet opravdu hodně. Co se týče domácí tatarky většinou si ji dělám z bílého jogurtu a různě ji dochutím. Je to opravdu skvělá alternativa!

/ Karamelový Chesecake s tvarohem! /

Po obědě přichází čas na něco dobrého a já jsem tentokrát pekla tenhle chesecake s tvarohem karamelem a ovesnýma sušenkama! Pokud by byl zájem určitě vám sem můžu napsat recept, je jednoduchý i velice chutný a hlavně je zdravý!



Svačina / ovesná kaše s borůvkami a banánem"

Svačina je u mě taky hodně jiná. Pokaždé, střídám sladké a slané jídla. Někdy si dám jenom nějaké ovoce, ale většinou se snažím mít plnohodnotné jídlo! Tentokrát jsem si udělala klasickou ovesnou kaši, moji hodně oblíbenou. Mám pro vás i takový menší tip, kdo by ještě neznal do kaše přidávám místo sladidla  rozmačkaný banán musí být teda zralejší potom celkově chutná kaše mnohem lépe. Na ozdobu nahoru jsem přidala borůvky, banán, kokos, trošku muslli a doprostřed více procentní čokoládku. Většinu dávám jeden čtvereček!  

Pomalu jistě se blížíme do konce a to k večeři!


Mezi moje hodně oblíbené večeře patří tortilly! Nejradši mám celozrnné, které si vždy naplním tím co doma zrovna mám jde to opravdu na milion způsobů. Tyhle jsem si konkrétně dělala plněné mix salátem, rajčátky  , okurkem a  vegan nugetkama z lidlu. Pokud tam někdy zabrousíte mají tam teď sekci Vegan sortimentu. Moc mě lidl v tomhle překvapil mají opravdu velký výběr. Já sice nejsem vegan ,ale mám tyto potraviny moc ráda! 

Tohle by bylo pro dnešní článek vše. Byl sice trosku kratší, ale doufám, že se vám i přesto líbil. Mějte se krásně a užívejte víkendu! Uvidíme se u dalšího článku. Pokud vás něco zaujalo neváhejte mi to napsat dolů do komentářů. Třeba vaši oblíbenou snídaní . Ráda se inspiruji! 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělý článek, moc mě bavil a inspiroval 👍🏻
    A díky tobě zabrousím i do vegan sekce v Lidlu 🙏🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc🤎 jsem moc ráda,že se článek líbil. Super🤎 stojí to za to 🙏

      Vymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images